Megaoctane Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Noen som har prøvd dette? http://www.mbworld.org/forums/showthread.php?t=544022 Skal være plug and play og med innebygd batteri som varer i 3 år... Magnet som settes på døra slik at den lyser når døra åpnes og slår seg av etter 5 min bruk.
Lars U. Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Dette finnes som originaltilbehør fra Mercedes-Benz jeg har montert dette på min 204 og det er blått lys som følger kupelyset og slår seg av/på når du åpner dørene
Megaoctane Posted June 6, 2014 Author Posted June 6, 2014 Må ikke den originale kobles til strømnettet i bilen? Denne har som sagt innebygd batteri.
Lars U. Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Det er ikke noe problem å koble den til strømnettet, da virker den alltid, dessuten er det originale MB deler . Dessuten slipper du begge Mercedes-Benz logoer ved siden av hverandre , da ser det bedre ut etter min mening. Finnes til de fleste biler med "Mercedes-Benz" eller med "AMG" Det lyser blått i mørket.
Megaoctane Posted June 7, 2014 Author Posted June 7, 2014 Aha... Så nå at de sitter på plasten.... Trodde det bare var side-by-side av en med lys og en uten... Ser jo helt mango ut med to sto MB logoer.
Lars U. Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Ser jo helt mongo ut med to sto MB logoer. Jeg ville kanskje ikke brukt den fagtermen her
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now