FrodeS Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 På en bondegård ved Skarnes har de laget i stand en artig bane i skogen, og leier ut ATVer fra 40 til 150ccm. Artigst er 125ccm syns jeg Skarnes er på veien mot Kongsvinger. En drøøy time fra Oslo, ca. er det noe interesse for en tur dit? Prisene ligger på 50,- pr. "tur". Det blir omtrent 3x morro for pengene i forhold til go-cart. De fleste som ikke har kjørt noe særlig før er ganske slitne etter 3-4 turer. De har et ganske fint opplegg rundt, så det er ypperlig for grilling og kos. Quote
Guest stig1 Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 På en bondegård ved Skarnes har de laget i stand en artig bane i skogen' date=' og leier ut ATVer fra 40 til 150ccm. Artigst er 125ccm syns jeg Skarnes er på veien mot Kongsvinger. En drøøy time fra Oslo, ca. er det noe interesse for en tur dit? Prisene ligger på 50,- pr. "tur". Det blir omtrent 3x morro for pengene i forhold til go-cart. De fleste som ikke har kjørt noe særlig før er ganske slitne etter 3-4 turer. De har et ganske fint opplegg rundt, så det er ypperlig for grilling og kos.[/quote']høres veldig morsomt ut, jeg blir med Quote
Guest stig1 Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 hvis det hadde vært mulig å legge det til en søndag så hadde det vært fint, jeg jobber 2 helger i måneden, og har ingen mulighet til å ta meg fri Quote
Guest Johan Stub Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Var det ikke mulig å leie mindre kjøretøy til f.eks. barn også? Quote
Guest Espen Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=5162&highlight=atv%2A Quote
FrodeS Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Var det ikke mulig å leie mindre kjøretøy til f.eks. barn også? Jepp, de har 2 x 40 ccm også. Junior var 4,5 da han kjørte den første gang på denna tida i fjor, og det var stor stas. For mitt vedkommende passer det fint å ta det en søndag. Gjerne en partallshelg hvis det passer andre. Quote
Guest Johan Stub Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 For mitt vedkommende passer det fint å ta det en søndag. Gjerne en partallshelg hvis det passer andre.Må vel kunne passe det. Quote
FrodeS Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 For mitt vedkommende passer det fint å ta det en søndag. Gjerne en partallshelg hvis det passer andre.Må vel kunne passe det. Røsker liv i denne igjen, jeg. Noen som vil være med førstkommende søndag ? Stedet er Skarnes. En drøy halvtime, kanskje tre kvarter (EIVIND???) østover fra Kløfta. Å kjøre ATV er utrolig artig, og det er relativt billig morro (mye billigere enn go-cart). Regn med å bli litt møkkete, så ta med klær det er lett å ta av igjen før man setter seg i bilen. Regndress er ikke nødvendigvis noen ulempe. Regnvær er ingen hindring, det bidrar bare til at det blir enda artigere. Hvis det er ønskelig, kan vi kanskje prøve å dra i gang noe grilling og slikt, de har lagt godt til rette for det. Jeg kommer i tilfelle til å ta med junior på 5 år. Han kjørte første gang i fjor, da han var 4. De har to 40ccm, som passer fint til ungene, og noen litt større som passer fint til .. de litt større Prisen i fjor var 50,- pr. gang man kjører. Det er da tre runder på en bane. Står man på litt, er man ganske sliten etter 3-4 ganger. Alternativt kan man leie en sykkel for 1400,- pr. time, men det blir nok dyrere i forhold. Jeg har ikke fått tak i folket ennå, men vanligvis har det ikke vært noe problem å få plass. EDIT : Det er visst masser av plass på søndag. Leie av en ATV var 400 for halvtime, og 700 for en heltime, ikke 700/1400 som jeg trodde jeg husket. Fortsatt er det nok rimeligere å leie for enkelttur til 50,-. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Stedet er Skarnes. En drøy halvtime' date=' kanskje tre kvarter (EIVIND???) østover fra Kløfta.[/quote'] Halvtime-tre kvarter alt ettersom trafikken. Bruker drøye 45-50 minutter til kongsvinger fra kløfta på dager med lite trafikk..Kongsvinger er 15-20 minutter forbi skarnes Quote
FrodeS Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Noen som vil være med førstkommende søndag ? Ingen Det er meldt knallvær på søndag Quote
Guest stig1 Posted June 18, 2005 Posted June 18, 2005 Noen som vil være med førstkommende søndag ? Ingen Det er meldt knallvær på søndag Har lyst, men ikke tid Quote
Recommended Posts