Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har vært hos truls på autostern å kjøpt ny e klasse før helgen,blir da den 3 bilen jeg handler av han,  så da blir det å byttte ut  212 som snart er 3 år.

Gleder meg veldig til jeg får den i slutten av september, da blir det henting i sindelfingen

denne gangen ble det en  E 220 TBT stasjonsvogn  med Følgende tillegsutstyr

988 DIAMOND SILVER

954 AVANTAGARDE

950 AMG SPORTSPAKKE

642 LED INTELLIGENT LIGHT

628 ADAPTIV HIGH BEAM

233 DISTRONIC PLUS

235 ACTIVE PARKING ASSIST

237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST

238 ACTIVE LANE KEEP ASSIST

249 SPEILPAKKE

266 VEIKRYSS ASSISTENT OG FOTGJENGERBREMS

275 MEMORY PAKKE

297 ROLLO I BAKDØRENE

413 PANORAMA GLASSTAK

501 360' KAMERA

527 COMAND ONLINE

513 TRAFFIC SIGN ASSIST

537 DAB RADIO

810 HARMAN KARDON

228 WEBASTO

231 GARASJEPORTÅPNER I BAKSPEIL

298 BAKSETE SIKKEREHETSPAKKE

309 DOBBEL KOPPHOLDER

475 DEKKTRYKK MONITOR

481 BESKYTELLSEPLATE UNDER MOTOR

489 AIRMATIC

581 THERMOTRONIC 3 SONERS KLIMA

840 MØRKE BAKRUTER

864 BAKSETEUNDERHOLDNING

871  HANDS FREE ACCESS

889 KEYLESS GO

915 STØRRE DIESELTANK

421 9G-TRONIC AUTOMATGIR

• Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Gratulerer:)

Er det virkelig så lang ventetid på E klasse?

Er det samme blå fargen som du har nå? Leverer de ikke brilliant blå til E klassen? Synes den kler C klassen ganske bra.

Posted

Det er vist bluetec det kommer nye motorer om litt å da heter d ikke cdi lengere.....

Sikkert noen som har mer utstyr....det er kampanje på en del utstyr no så kundebesparelsen der er nesten 80 lapper å 30 fra selger så da blir dt så jg betaler 820.000 men kansje det blir opp til 15 mer pga motoren men d vet jg i midten av juli

Posted

CDI-betegnelsen ble vel lagt på hylla for litt siden. På ML så har det vært Bluetec motorer de siste par åra i allefall.

Men hva mener du med at prisen kan bli 15k høyere ?

Er det Mercedes som priser seg opp, eller er det engangsavgiften som øker pga forandrede KW/Co2 ?

Posted

Det er som du sier pga utslipp osv... men dette vet ikke bos før rundt 14 juli... i dag er d ca 14 tusen i forsjel på en glk med gamle bluemotion å en bil med blutec sa selgeren... dem har had bluetec i noen år men først no kommer d på e klasse

Posted

å w

jg jg  no

Hvordan bøyer man verbet å w ?

Disse andre ordene er ikke ord i det hele tatt, men sms-forkortelser som har sneket seg inn..

Ellers ville jo S220 faktisk vært en stasjonsvognutgave av S-klasse i 220-karosseriet..

En E-klasse vil alltid være en E-klasse, en 212 stasjonsvogn er gjerne en S212, men ikke S220.

Posted

akkurat det jeg tenkte på....du har bestilt s212 med 220 motor... s220 finnes ikke dessverre...

Men faen så feit farge du valgte!

Posted

Ja jg vet gikk bare litt fort i svingene...

Fargen er fin  omtrent den samme som jeg bestilte på en c klasse i 2009.. da het den tansanit blå....har også lyst på paladiumsilver.. har ikke helt bestemt farge enda

Posted

Føler at "sølv" er så taxi...om du skjønner? Jeg personlig hadde gått for blåfargen, skiller seg ut blant alle de sortehvitesølv bilene i Norge...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...