FrodeS Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Grasto tar ansvar sånne små utflukter er jo fin-fine å få med i MB Tidende, så ser folk at det skjer noe. Husk at lokallaget også får noen kroner for bidrag til bladet.
Grasto Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Grasto tar ansvar sånne små utflukter er jo fin-fine å få med i MB Tidende, så ser folk at det skjer noe. Husk at lokallaget også får noen kroner for bidrag til bladet. Absolutt. Men det var dessverre maten som sto i hodet på meg når jeg reiste hjemmefra. Jeg kan prøve å ta ansvar i fremtiden
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now