Jump to content

Recommended Posts

Posted

Grasto tar ansvar :D

 

sånne små utflukter er jo fin-fine å få med i MB Tidende, så ser folk at det skjer noe. Husk at lokallaget også får noen kroner for bidrag til bladet.

Posted

Grasto tar ansvar :D

 

sånne små utflukter er jo fin-fine å få med i MB Tidende, så ser folk at det skjer noe. Husk at lokallaget også får noen kroner for bidrag til bladet.

 

Absolutt. Men det var dessverre maten som sto i hodet på meg når jeg reiste hjemmefra. Jeg kan prøve å ta ansvar i fremtiden :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...