Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann.

Dette er på samme tidspunkt som i fjor. Så håper det passer for like mange i år som i fjor :)

Vi prøver å være på Tretten kl. 18.00

For de som ikke har vært med før så er det cruising fra Hamar, Brumunddal, Biri, Lillehammer til Tretten og Cadillac Dinern. Her bestiller vi ofte noe å spise, prater litt og har det hyggelig før turen går tilbake.

Vel møtt folkens :)

Posted

Siden det var litt dårlig tilbakemelding på dette og at jeg har vært så dum å tatt på meg arbe denne kvelden. Så foreslår jeg onsdag 25.06 istedenfor? Hva tenker folk?

Posted

Da er det avreise fra Statoil Strandtorget ca 17.30 da, for de som skal være med fra der. :-)

Stopper dere på i Øyer, ell må vi komme oss dit selv? ;-)

Posted

Da er det avreise fra Statoil Strandtorget ca 17.30 da, for de som skal være med fra der. :-)

Stopper dere på i Øyer, ell må vi komme oss dit selv? ;-)

Vi kan vel bare kaste oss på ved påkjøringa ved "sentrum"? :P Holde kontakten med de.

Posted

Takk for ett brukbart treff ja :-)

Ble mett ja.. ;-)

Men vi må finne ut hva som skjer neste gang? Er jo i juli, så mange er nok borte, men må vel få til noe læll?

Posted

Ble det noe bilder, da?

Noen som kan skrive litt til mb tidende?

Ut ifra det jeg så ble det dessverre ikke tatt noen bilder. Så kun at en av av de ansatte på Dinern var ute å tok et bildene av bilene våre. Jeg skal være flinkere å huske på kamera neste gang :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...