_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Har bladet jeg Syver. Kan ta det med ved en anledning. Tusen takk!
tommern57 Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Det var litt i Classic Mercedes og. Der var også neste års treff allerede i kalenderen
Mikael L Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Det engelske bilmagasin var tilstede. De lavede 4 sider om træffet i Gol i deres Augustnummer af Mercedes Enthusiast-bladet. Er dette bladet i handelen nå mon tro? Retur uke 34, så da må du være rask.... Lige præcis, der er en grøn 123'er på forsiden. Der er vedlagt en PDF om træffet, som hedder: GOL2014.pdf GOL2014.pdf
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now