Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei folkens, er det noen som kan hjelpe meg med delenummer på støtdempere og fjærer både fremme og bak på min S202 1998, Chassinr: WDB2021931F708344

Hadde vært kjekt om det var noen i Sogn og Fjordane som hadde ett verktøysett for fjærer til låns mot en liten slant :)

Litt usikker på om jeg trenger å skifte fjærene og om det holder med demperene...ingenting som er galt, bare blitt litt slakkere i fisken de siste par årene :) Tips til når tid fjærbytte trengs er velkommen :)

Posted

demper fremme: 202 320 1430

demper bak: 202 320 1131

fjær bak: 202 324 2404

fjær bak: 202 321 1504

Er dette riktig?

Posted

Send en mail til autoroyal.no med reg nr på bilen og spør dem.

Har hatt veldig god erfaring med å kjøpe deler til min w124 gjennom dem og de er som oftest veldig raske med å svare deg på mail.

Posted

Om man holder på med en Mercedes eller to litt på egenhånd så er det eneste riktige å gjøre; å registrere en konto på service-parts.mercedes-benz.com. Da finner man ut på et par tastetrykk alle delenummer. Å sende mail, og ringe forhandlere for sånt er å kaste bort tid for dem om man ikke samtidig bestiller delene der.

Posted

Tror jeg ikke som privatperson. Men det finnes wis å få tak i til en overkommelig pris på e-bukta.

Mitt valg falt på en versjon som er preinstallert på en Win XP Virtuell maskin.

Praktisk talt bare å kopiere to DVDer inn på en harddisk og starte.

WIS i vanlig versjon er et mareritt å installere. Jeg hadde en litt eldre versjon av det uten å få det til.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...