CHARLIE Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Pratet nettopp med en kar i Porsche-klubben her nede, og han lurte på om vi (MBE) var invitert til denne utstillingen som skal holdes siste helgen i September. Det skulle visst være alt mulig slags biler fra veteran til Amcar. Porsche klubben var ikke i utgangspunktet invitert, men ble det da de tok kontakt og viste interesse for å være med. Til den rette vedkommende i klubben, så kan jeg si allerede nå at jeg ønsker å stille ut begge mine Mercedeser hvis MBE blir/er eller skal bli invitert. Håper noen her vet mer enn meg!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Klarer du å få tak i noe mer info rundt dette ? Kontaktpersoner osv.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 21, 2006 Author Share Posted August 21, 2006 Klarer du å få tak i noe mer info rundt dette ? Kontaktpersoner osv.... Jeg skal prøve Thomas!!! Skal gi en lyd!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 Har kontaktet dama til han i Porscheklubben, og hun skulle be ham om å sjekke opp hvem som er kontaktperson for denne utstillingen. (Og eventuelt telefonnummer, selvsagt) Kommer tilbake med mer info så fort som mulig!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Nå har det gått et helt døgn Charlie uten mer info, få rævva i gir...!!, det er jo bare en måned til treffet skal være.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Nå har det gått et helt døgn Charlie uten mer info, få rævva i gir...!!, det er jo bare en måned til treffet skal være.... Fikk akkurat et telefonnummer til kontaktperson. Nå skjer det snart noe her, hehe!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Nå har det gått et helt døgn Charlie uten mer info, få rævva i gir...!!, det er jo bare en måned til treffet skal være.... Fikk akkurat et telefonnummer til kontaktperson. Nå skjer det snart noe her, hehe!! Har sendt PM til Thomas, og rekner med at han snuser litt rundt i korridorene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Datoen er 30. sept - 1. okt Hvor mange biler på lørdag og søndag kan jeg si at vi skal stille med ? Vennligst gi tilbakemelding her, eller til e-post: thomas.nygaard@online.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Datoen er 30. sept - 1. okt Hvor mange biler på lørdag og søndag kan jeg si at vi skal stille med ? Vennligst gi tilbakemelding her, eller til e-post: thomas.nygaard@online.no 2 stk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Hadde vært gøy å vært med, men er på F1-løp den helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Hadde vært gøy å vært med, men er på F1-løp den helgen. ...har vi ikke hørt den før???? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Hehe, den venta jeg faktisk på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 HALLO!! Skjer det noe her??? Er det noen andre enn meg som skal på denne utstillingen??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Hvordan er status på dette arrangementet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Ingen har gitt tilbakemelding til meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Hvis bilen er ferdig så er jeg med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Hvis jeg har fri, er jeg med å.. Har bare ikke rukket å se på planen min enda!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 16, 2006 Author Share Posted September 16, 2006 Dette begynner å nærme seg!!! Burde ikke vi snart begynne å tenke på å mobilisere et lite knippe til denne utstillingen?? Jeg stiller som sagt med begge bilene våre. Har snakket med han som har kjøpt den gamle 300TDT/E500T-looken min, han kunne også tenke seg å bli med. Hvordan er det med resten av gjengen?? Cecilie, Bernt, Brøl, Jens, Thomas, Lady, Aleks, Surf Blau, Geir, Geggi m.fl.?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Er i Shanghai på F1-løp.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Øøøøø........og jeg om trodde sesongen var over nå.... Skal sjekke med familien om dette er noe som lar seg ordne.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Jeg har ledig jeg også - skulle egentlig reist til Kr.sand torsdag 28. sept - torsdag 05. okt, men VELDIG mulig at jeg heller blir i Stavanger den helgen, og reiser hjem søndag kveld!! Så sjansen er størst nå for at jeg blir, og møter på Jærhagen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 24, 2006 Author Share Posted September 24, 2006 Her kommer plakaten!! For meg så ser dette ikke akkurat ut som noe for oss som primært ønsker å stille ut bil, men jeg vet ikke jeg?!? Jeg regner jo ikke akkurat mine biler som løpsbiler akkurat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Hmmm... Da har de tydeligvis endret konseptet noe fra i fjor... Så da blir det nok hjemreise på meg likevel, førstkommende torsdag formiddag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts