Jump to content

Bilutstilling på Jærhagen, Klepp - 30. sept - 01. okt

CHARLIE

Recommended Posts

Pratet nettopp med en kar i Porsche-klubben her nede, og han lurte på om vi (MBE) var invitert til denne utstillingen som skal holdes siste helgen i September. Det skulle visst være alt mulig slags biler fra veteran til Amcar. Porsche klubben var ikke i utgangspunktet invitert, men ble det da de tok kontakt og viste interesse for å være med. Til den rette vedkommende i klubben, så kan jeg si allerede nå at jeg ønsker å stille ut begge mine Mercedeser hvis MBE blir/er eller skal bli invitert.

Håper noen her vet mer enn meg!?!

Har kontaktet dama til han i Porscheklubben, og hun skulle be ham om å sjekke opp hvem som er kontaktperson for denne utstillingen. (Og eventuelt telefonnummer, selvsagt)

Kommer tilbake med mer info så fort som mulig!!!

Nå har det gått et helt døgn Charlie uten mer info, få rævva i gir...!!, det er jo bare en måned til treffet skal være.... :wink: :mrgreen: :partyman: :supz:

Fikk akkurat et telefonnummer til kontaktperson. Nå skjer det snart noe her, hehe!!

Har sendt PM til Thomas, og rekner med at han snuser litt rundt i korridorene :lol:

• 2 weeks later...

Dette begynner å nærme seg!!! Burde ikke vi snart begynne å tenke på å mobilisere et lite knippe til denne utstillingen?? Jeg stiller som sagt med begge bilene våre.

Har snakket med han som har kjøpt den gamle 300TDT/E500T-looken min, han kunne også tenke seg å bli med.

Hvordan er det med resten av gjengen??

Cecilie, Bernt, Brøl, Jens, Thomas, Lady, Aleks, Surf Blau, Geir, Geggi m.fl.??

Jeg har ledig jeg også - skulle egentlig reist til Kr.sand torsdag 28. sept - torsdag 05. okt, men VELDIG mulig at jeg heller blir i Stavanger den helgen, og reiser hjem søndag kveld!!  8)

Så sjansen er størst nå for at jeg blir, og møter på Jærhagen!!!  :lol: