Guest Stein Riise Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Har hatt endel ventiltikking nå i de siste ukene. Spesielt akkurat ved start av motor og ved belastning. Idag fikk jeg bilen igjen fra service (MB service, Paradis, Bergen) som jeg er godt fornøyd med. På vei hjem kom det opp varsel om oljenivå under minimum. Peiler oljen og det ser ut som det er masse olje. Skal peilen den igjen i kveld nå oljen kanskje er litt tykkere, får å være helt sikker. Kan det være oljepumpen som tuller seg ? Er det lett å måle oljetrykket? W210 98 Stein Riise Bergen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebola Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Nå vet ikke jeg hvilken motortype du har, men oljenivå/kvalitetsensor har vært ett problem på 240 280 og 320. si hvilken motor du har, så kanskje jeg kan finne på noe bedre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stein Riise Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Sjekket oljenivået nå etter at bilen har stått i noen timer. Er over maksgrensen på indikatoren. Har en E240 98. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stein Riise Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Indikator=peilepinnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts