Skulebollen Posted May 27, 2014 Posted May 27, 2014 Hei, min mor har en w210 240 som plutselig idag begynte å lukte svidd fra viften. Tror også det har vert litt ulyder som kommer og går fra den. Lukter svidd elektronikk... Forsvinner når man setter viften på 0. Kan dette vere noe annet enn kupeviften? Hvordan er denne og komme til?
Skulebollen Posted June 3, 2014 Author Posted June 3, 2014 Bump. Rekner nesten med det er kupeviften.. Hvordan skiftes denne?
tommern57 Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Det kan vel være vifte eller vifteregulator. Ta av plata under dashboardet på passasjersia og ta ut hanskerommet. Da ser du hva du går til
Skulebollen Posted June 11, 2014 Author Posted June 11, 2014 Dette er alt som må demonteres for og komme til? Er hanskerommet mye arbeid med og demontere? Vil viftemotstand lage lukt av svidd elektronikk?
trondhla Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Først en instruksjonsvideo: Så neste: Så neste: Og så en for de litt hardcore: Bare sjekk denne kanalen og andre på youtube så finner du det meste.
Gujoni Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Hadde slik lukt på en S210 jeg eide. Mener bestemt at jeg fikk ut viften og regulator (sitter sammen) uten å ta ut hanskerommet. Tok bare ut dekselet under og løsnet 3 skruer som holdt viften. Blåste rent for støv og smurte opp lagrene og lukten var borte. Har det samme på 211`en nå så må nok gjøre det samme på den også. det lukter litt og viften piper i venstresvinger-
tommern57 Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Nå sa vel jeg egentlig at hvis han tok ut hanskerommet så kunne han se hva han gjorde. Ikke nødvendig, men det er mye bedre enn å tre hue oppunder
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now