Glenn R. Fjeldstad Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Vurderer å selge min S124. Det er en 1989 230TE med 94 panser med avantgarde grill. Den har gått 250.000km. Den har ikke skilter men skal skli rett i mellom eu godkjenning Den er godkjent med senkesett og lavprofil hjul, de tinga står ikke på den nå. Strøkent skinn interiør unntatt en rift på førersete, motoren går som ei klokke ikke no ulyder fra verken motor eller girkasse. Nylig bytta fjører foran og bak og dempere foran. Siste som gjenstår før eu er bånnpanna men det byttes før salg. Er ikke sikker på pris så om noen kan gi meg et tips på hvor mye den ca er verdt som den står nå Det er ikke mye rust på den og alt av elektrisk fungerer Rattet som er på bilde er byttet med et original ratt og kan sende fler bilder ved interesse Send mld her eller kontakt meg på 98 80 30 05 Holder til i Larvik Utstyrsliste: Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Nivåregulering Sommerhjul Takrails Vinterhjul Xenonlys Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Midtarmlene Radio/CD Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter Takluke ABS-bremser Diff.sperre ASD
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now