Stjerneglis Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Nok en gang beviset på at Smart-Repair metoden fungerer. Etter 4 timers iherdig bearbeiding forsvant parkeringsbulken på bilen min som dugg for sola... All honnør til Cato hos Nor-Teknikk for sin ståpåvilje og perfeksjonisme i forsøket på å løse den tilsynelatende umulige oppgaven med å fjerne den utrolig synlige parkeringsbulken på selveste plateknekken på bakskjermen min.
FrodeS Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Etter 4 timers iherdig bearbeiding forsvant parkeringsbulken på bilen min som dugg for sola... Kult. Men, _4_ timer??? Må ha kostet skjorta?
Frode Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Kult. Men, _4_ timer??? Må ha kostet skjorta? Han gir som regel fast pris, og starter vel på 1800,- per bulk, og rabbaten per bulk stiger med antall bulker, det var iallefall den info vi fikk på klubbkvelden vi hadde hos dem i Stavanger..... Veldig billig hvis en tenker på alternativet som er lakkering av hele siden....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now