Jump to content

Recommended Posts

Posted

Min far har en 2008 C-klasse W204 med Audio 20 spiller. Denne klarer ikke å lese CD'er. Den tar inn og sender ut CD uten problemer eller ulyder. Har prøvd med en ny rense CD i dag, men den klarte ikke lese den heller. Er det noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Er det et kjent problem? Og hva må eventuelt gjøres?? Er det andre spillere som enkelt kan settes inn uten ombygninger av åpning og fjernbetjening fra rattet?

Slik spiller står i bilen i dag;

$(KGrHqR,!nQE8Yt8y!m7BPLQ0lYpVQ~~60_35.JPG

Om noen har en slik spiller liggende, så er jeg VELDIG interessert i å kjøpe :D (Jeg kan kontaktes på telefon/SMS 99 55 33 07)

Takker på forhånd for råd og tips :D

• 1 month later...
Posted

hei på deg, helt tilfeldig så har også min far kjøpt seg en c 200 med det jeg tror er en audio 20 spiller.

den har en skjerm gjemt under en luke rett over. problemet er tilkobling av tlf via Bluetooth,, jeg blir litt forvirret av å lese om denne spilleren da det virker som at noen av dem har tilkobling gjennom Bluetooth, mens andre har det ikke..

problemet her er at jeg får aktivert Bluetooth, men spilleren finner ingen enheter. autorisering av enhet lar seg ikke gjøre da jeg ikke har tilgang til telefonlisten i menyen: Telefon-Telefonliste.

er det noen som har noen erfaring med dett eller lure tips, så setter min far og ikke minst meg selv veldig stor pris på andres ekspertise, Det har seg sånn at han har mast høl i hjernen min og snart detter hodet av!

beklager at jeg ikke kan hjelpe trådstarter!

mvh tord joten :lol:

Posted

Ikke for å stjele tråden, men på min S211 så er hele skjermen svart. Har lest rundt på forum og ser ut som jeg bare må bytte hele enheten..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...