Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter og vært uten de aktive kjørelysene på min -04 S211 i et halvt år og irritert meg over det, fikk jeg de endelig til og funke helt plutselig på Tirsdag. Men Onsdag, Torsdag og Fredags morgen når jeg dro på jobb, kom denne feilmeldinga opp igjen. Dro ut og kjørte i maten på jobb igjen, og da var feilmeldinga borte, og lysene fungerte igjen. Har muligens vært litt regn om nettene. Men i morges (fredag) var feilmeldinga der igjen (regna litt i natt og av og til i dag) og nå er den der konstant igjen.. Noen som veit noe om fukt kan være problemet her eller noe? Kan ikke se noe fult på innsiden av lykteglasset. Har prøvd og nullstille rattsensoren med og vri rattet, uten hell. Har heller ikke fått kobla på Star og sjekket nå.

hellBegynner og mistenke fukt eller kontaktfeil noe sted.. Vurderte på og ta lykta ut og prøve og finne ledningene til svinginga på lykta.

Posted

Problemer med disse lysene er svært vanlig på 211, du bør få tatt en diagnose så du får vite hvilken lykt..

På min bil er en lykt byttet som følge av slike problemer, og jeg vet at mange andre også har byttet lykter som følge av dette.

Posted

Har star. Er høyrelykta som har klikket.. men kan jo ikke være motoren i den siden den har funket noen dager nå, men så snart det ble regnvær ute, sviktet den igjen..

Posted

Har du sjekket hvordan smøringen av de bevegelige delene ser ut? Det skal ikke mye motstand til før den deaktiveres, så du kan forsøke å rense og smøre dem opp på ny.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...