arne Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Min 350 cdi ML fra 2010 kom fra tyskland for snart 1 år siden. Har ved et par anledninger benyttet det originale hengerfestet (utsvinges). Men det er ikke strøm i noen av pluggene i kontakten. Sitter det en felles kontakt et sted, eller hvor skal jeg begynne å lete ?
tommern57 Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Er det en vanlig henger med glødepærer du har testa med? Har vært borti at en henger med diodepærer ikke virka på en ML. Det er vel can-bus styrt, så du er avhengig av belastning så canbus starter strømmen. Så dersom du bare har brukt et multimeter i kontakta, f.eks, vil du ikke få noe vettuge målinger.
arne Posted May 22, 2014 Author Posted May 22, 2014 Takk ! Joda, det er en 12 år gammel henger med glødelamper. Prøvde med multimer som gav lite utslag, som du skriver. Jeg skal prøve E'en foran hengeren i stedet, for å sjekke tilhenger-siden. Virker lysene da (som de gjorde i fjor) skjønner jeg lite, da er elverkstedet neste stopp.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now