Jump to content

Delepriser...

Thor-Egil Andersen

Recommended Posts

Må bare glise litt. Som noen har fått med seg så har jeg handlet et sett med brukte E 500  frontbremser til bilen min. Calipere er nå nyoverhalt på et verksted. Dro innom BOS lørenskog for å kjøpe nytt monterings sett for klossene da jeg også ville ha dette nytt.

ca 230,- pr pinne  x 4

ca 450,- pr fjørblekk x 2

Altså ca 1800,- for et sett...

Jeg takket høflig nei til dette og pusset de gamle med dremel og lakkerte de opp isteden.

Til Info kostet et sett med dette til bakbremsene ca 70,- på bilxtra i lillestrøm... :lol:

Enkelte ting koster skjorta til MB, mens andre ting nesten er gratis  8)

Har du sjekket prisen hos: Bjørn(Speed Autoteile) og Simen(stjerneservice).....??

BOS lever ofte i en liten stjernehimmel når det gjelder noen delepriser, og ja jeg har opplevd det samme som deg, slike ting som klips, bolter, filter olje etc kan fint kjøpes på BOS da er det som regel normale priser, men hvis jeg spør om pris på et rele, deler til motor, deksler eller lignende så skal de som regel ha en fot og en arm...... :shock:

fot eller arm ja.. gjerne halve sjela også..

Ta noe så enkelt som dreneringsslangene fra den boksen som varme og kjøleregisteret sitter i. Skulle ha 300 spenn per side eller så hos MB, kjøpte begge sider for 100,- tilsammen hos Simen.

(forøvrig mitt første innlegg med den nye bærbare maskina mi. :) )