hifi Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 Hei har en 320CDI 06mod har problemer med webasto, fikk beskjed hos bos at jeg kunne prøve å tvangskjøre den,men hvordan gjør man det. Den funket første vinter, men har vært lite brukt og regner med at det er grunnen. den starter opp, men lyser bare rødt i bilen, skal ikke det lyse grønt når alt er ok? Stopper etter 2-3 minutter.
Megaoctane Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 Samme problem på min gamle E280 CDI 2007 modell Bilen ble levert inn til verksted. Hadde fortsatt bruktbilgaranti. De slettet koder, så begynte den å fungere igjen. To dager etterpå stoppet den igjen. Skiftet sirkulasjonspumpe. Da virket den sporadisk. Skiftet vifte på brenner tror jeg de sa. Samme problem. Mye sot ble påvist, så de skiftet/renset brenneren, samme problem. Skiftet styringsrenten, funngerte perfekt.
FredrikE300D Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 har ikke erfaring med Webasto i bil, men i båt, så blinker den ut en feilkode som kan leses av og diagnotiseres! Webasto er det dog alltid noe tull med! Småkjøring gjør til at de soter igjen og funksjon for å kjøre den kontinuerlig innimellom hadde ikke vært dumt! OG! Webasto er meget kostbare saker
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now