Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ønsker og kjøpe antennefoten til w124 sedan. 91 mod. Evt komplett antenne. Noen som eventuelt vet hvor dette kan kjøpes nytt? Fann det ikke på epc :(

Ønsker også:

Bagasjeromsluke list. Nederst på bagasjerommet.

Toppdekselpakning

Strøken girkule

Strøkent treverk rundt girvelger til ene døren. ( hvor finner jeg delenummer på dette?)

Beige deksel til førersete.

Oransje blinklys rundtom.

Innstegslister i beige. Evt chromen til disse? ( hvor kjøpes dette?) 

Legger ved ett bilde av type treverk. Hva heter dette?

DSC_0484.thumb.JPG.6c2a8358ef6046a9f374f7cc49257a72.JPG

• 5 weeks later...
Posted

har baklykter med oransje blinklys om du er intresert i de :)

kan ta en runde i kveld og se om jeg har den utetempen enda som jeg så en gang her

Posted

Hvor holder du til :)? Er baklyktene pene? Er egentlig litt usikker på om jeg gidder og handle oransje blinkers med det første.. Da bilen egentlig er veldig pen med facelift. Men utetempmåler med sensor og alt er jeg veeldig int. i  :)

Posted

Hvor holder du til :)? Er baklyktene pene? Er egentlig litt usikker på om jeg gidder og handle oransje blinkers med det første.. Da bilen egentlig er veldig pen med facelift. Men utetempmåler med sensor og alt er jeg veeldig int. i  :)

bor i ørsta :) der er en liiten malingsflekk på den ene ser jeg, bortsett fra de er de strøkne ;)

Posted

Pris? Kan jo vere kjekt og ha liggende :P

Har du originale pene fremlykter? Kan ta meg en kjøretur til Ørsta om du har utetempdisplay med sensor og alt som funker

Posted

Pris? Kan jo vere kjekt og ha liggende :P

Har du originale pene fremlykter? Kan ta meg en kjøretur til Ørsta om du har utetempdisplay med sensor og alt som funker

100,-? :)

usikker på frontlykter, skal ta en tur å se nå ;) faktisk en mulighet for at her ligger en baklukelist ogso

Posted

Sendt pm :) Ønsker også elektrisk antenne. Min går ikke helt ned siste 10 cm :(

Og pene frontlykter med gode reflektorer :)

Bagasjeluke list nederst på bagasjelokket. ( Sort list i stål )

• 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...