Guest Rust Vito Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Hei, jeg er en av de som har brent meg kraftig på MB sine rustproblemer (E300 1999 mod). Lurer nå på å kjøpe meg en Vito (minibuss), men er livredd for rust.... Er det noen før/etter spesielle årstall jeg bør unngå?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EL Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 http://www.v-klasse-forum.de/ EL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EL Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Tja, unngå de frem til og med 2006, .... og de etter 2007. Kan du reparere selv, har garasje og masse verktøy, tåler (eller liker...) irritasjoner, motgang og plager, liker å se rust som dukker opp på de mest utenkelige steder og spiser opp investeringen din, og ikke forventer noe som ligner på kvalitet... da kan man gjøre "gode" kjøp på spanske blikkbokser med stjerne påklistret. Har selv en 97' (638) som jeg tross 100 idiotiske hendelser merkelig nok fortsatt liker å kjøre. Bl.a. god vinterbil (forhjulsdrift + antispinn). Har ikke erfaring med 639, men har inntrykk\lest at der er mye trøbbel innebygd der og (og bakhjulsdrift, så jeg antar at 638'ens gode vinterfremkommelighet er sgs vekk på 639, & rustproblemer frem til forzinking, i 2005, tror j) Kan i hvertfall fastslå at min neste varebil IKKE blir V(orte)-klasse fra MB. EL Vito 97 230E 91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts