Tobbe Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 Mitt blendbare sidespeil ga til slutt opp etter mange trofaste år. Speilet var skjemmet med brennemerke øverst hvor den lilla kabelen er loddet på baksiden og blendingseffekten var long gone. Sørgeprosessen var egentlig kort og jeg og var snart på jakt etter nytt speil. Leita rundt om i alle krinker og kroker, fellestrekket var at et blendbart speil koster så det holder. Fant etterhvert ut at det ikke er verdt prisen så da endret fokuset seg til ordinært speil. Ordinært speil fru Blom, det finnes endel leverandører å velge mellom med priser fra 200-1000 kroner. Problemet er et at info om speil er begrenset. Man kan søke opp hjemmesidene til de ulike leverandørene uten å bli særs klokere. Jeg tenkte som så at jeg går for et TVC som kostet 350,-. og hvis det er et møkka speil så får vi heller prøve noe annet. Demonterte ødelagt speil, klippet og isolerte kabler for blending. Plugget i kabler for oppvarming i det nye speilet og alt ok. Det eneste aberet med TVC var at det ikke hadde holder for D2 kontakten, løste det med å epoxylime kontaktenheten. Hadde gått greit uten også, massevis av plass inni speilhuset. Kunne feks brukt en strips men men. Det jeg derimot ikke synes er så fett er at speilglasset på begge sider er kontinuerlig oppvarmet, skjønner ikke vitsen med det sommersdag. Får fyre opp Star og se om det er mulig å deaktivere.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now