Jump to content

Recommended Posts

Posted

For en stund siden kjøpte jeg en C280 av en kompis av meg for en billig penge. Bilen startet ikke og var ribbet av interiør og det manglet alt av lykter, speil, framfanger. Han hadde prøvd å fikse den etter att den stoppet men uten resultat. Han hadde til og med sendt den inn på verksted uten att de fant noe. Så etter att jeg fikk dratt hjem bilen satte jeg meg ned foran skjermen og begynte å lete etter typiske problemer. Fant ut att det var ledningsnettet på motoren som var ferdig med det. Begynte å lete å så att alt av ledninger over motor å i framkant var oppmorknet helt. Ikke rart den ikke ville mer. :lol: Har allerede tatt ut nette, motor å gir. Har også begynt å tatt rust å loddet opp ledningsnettet. Skal også overhale motoren å sprøyte opp noe av bilen selv om den er lakkert opp for ikke lenge siden.  Målet er å få bilen på veien til neste sommer hvis alt går etter planen. ;-)

Slik så bilen ut når kompisn min kjøpte kjøpte den ;)

IMG_91364832105066_zps0a078112.jpeg

å slik ser den ut idag :P

20140504_153930_zps5b7427c2.jpg

20140504_153634_zps470aa00a.jpg

20140504_153612_zpsa0629e01.jpg

20140504_153656_zps7d560caf.jpg

CAM00120_zps7fab33bb.jpg

• 1 month later...
Posted

Er en stund siden jeg har lagt ut noe ser jeg men har vært opptatt med jobb å slik.

Men har jeg vært ut å "lufta" gliset en liten tur utenfor porten:P Har dessverre ikke bilder da telefonen er ødelagt :( å den jeg har nå nekter PCen å godta.

Har begynt å skjære ut til rust i bagasjerommet og tilpasset noen plater.

Er nesten ferdig med ledningsnettet mangler bare noen koblinger til jording å slikt som jeg må kjøpe inn ;) Håper det bli lenge til neste gang jeg skal gjøre en slik jobb igjen  :sign11:

Må prøve å få litt fortgang siden bruksbilen (rallybilen / Subaru Lagacy) fikk havari å ble vraka

Kommer med bilder når jeg får mulighet :)

Også begynte jeg å lure på om det var noen her som har prøvd å lade disse motorene med turbo uten å gjøre noe spesielt med de? Skjønner jeg også at det ikke går med 1,5 bar :P men bare en "moped" turbo på lite trykk?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...