Glenn R. Fjeldstad Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge ut det her Men jeg har en lekkasje i bunnpanna på min MB og forrige eier har prøvd å tette igjen med kjemisk metall, er det noen andre metoder jeg kan prøve å fikse den på før jeg evt. kjøper en ny? Hvis det ikke er det så trenger jeg isåfall en bunnpanne til 230TE helst i nærheten av vestfold Å hvor legger man ut innlegg ang. motor relaterte problemer egentlig?
kritoe Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg gått for denne: http://www.te-taxiteile.com/Mercedes-Teile/W201-190er/Motorteile/Oelwanne-W124-W201-alle-M102-Motoren Disse holder til i Berlin og har veldig god service. Har handlet mye av dem. Anbefales! De kan sende veldig billig opp til hvor som helst i Sverige. For din del blir nærmeste Svinesund da. De sender via GLS i Tyskland, som sammarbeider med Schenker i Sverige. Tror nok denne er like billig som den lokale hoggeren, og da slipper du slitet med å skru den av, som er et slit i seg selv. Hvis ikke kan du jo alltids prøve å tette den på samme måte som ved forrige forsøk. Selv hadde jeg ikke prøvd på dette, da en større lekkasje på denne delen er veldig kritisk. Det er heller ikke så lett å tette den med kjemisk metall som man kan tro, da det som regel vil være et visst overtrykk i bunnpanna.
myhre Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Hei, Jeg vet ikke helt legeringen på bunnpanna di , men er ganske sikker på at den kan tig sveises
Glenn R. Fjeldstad Posted May 13, 2014 Author Posted May 13, 2014 Okei takker for tipse skal sjekke det ut
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now