Guest v8 Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 hei alle sammen jeg er ny på dette forumet og en grønn skolling til å mekke bil. trenger hjelp til motorfeste til min mb 280 ce som jeg skal sette en 450 v8 i. bilen er en 1981 280 ce , jeg har fått tak i en 450 se v8 1978 mod.de motorfestene som sitter på passer ikke på bilen, de er vinklet framover. jeg trenger noen som står rett ut. mangler ca 7 cm på de som sitter på nå. er det noen der ut som har noen tips eller råd angående dette. hilsen v8 Quote
Alexander Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 Hva er det du tenker på? Selve gummiputene som ligger mellom føttene som kommer ut fra motoren og rammvangen eller føttene selv? For å sette en M117 motor i en 123 trenger man bare å lage avstandsklosser som man monterer mellom føttene og motoren for å flytte disse utover siden festene i rammevangen sitter lenger fra hverandre på en 123 enn på en 126 som M117 motoren som regel kommer fra. Din motor er vel en M116, og bunndelen er vel stort sett lik som på M117 tror jeg. Quote
Recommended Posts