Gujoni Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Er i ferd med å skifte dynamo på 211`en og har rengjort luftslanger og diverse før montering. I den forbindelse demonterte jeg plastrøret mellom luftfilterboks og turbo. På denne går det inn en slange ca. 30 mm. i diameter. Fra det store røret går den lille slangen til et uttak på topplokket, med en slags føler imellom, med en elektrisk kobling. Den går inn bak diesel-høytrykkspumpen. Denne "føleren har en pil på men jeg så det ikke før jeg skulle sette den sammen igjen. Spørsmålet mitt er derfor om noen med en `03 220 Cdi kan ta seg bryet med å se etter om denne pilen peker mot toppen eller mot slangen mellom luftfilterboks og turbo? Tipper slangen er for veivhusventilasjøn siden den var veldig tilsølt av olje. Dynamoskift på denne er for øvrig en skikkelig knotejobb etter min mening, spesielt hvis man ikke har gjort det før. Til og med stabstaget er i veien :lol:
Gujoni Posted May 13, 2014 Author Posted May 13, 2014 Ledningsnettet var så stivt at jeg så hvordan kontakten hadde stått.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now