Johans Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Hei! Er det noen av dere som har erfaring med billige parkeringssensorer fra Hong Kong? Ser at de kan kjøpes for en 100-lapp, men hvordan er kvliteten? Funker de?
Kastet Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Kjøpte en orginal sensor fra Tyskland for 150 eller noe. Med livstidgaranti. Funker greit den. Ikke helt samme link, men samme selger. http://www.ebay.de/itm/221124762456
Asbjørn Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Jeg kjøpte også fra han i Tyskland med livstidsgaranti. Kommer på greit under 200 kr pr. sensor, og da går den gjennom. Du slipper å momse inn varen. Sensorene jeg fikk hadde jeg problemer med å få lakken fra sprayboks-kit jeg hadde kjøpt hos MB-forhandler til å legge seg jevnt. Det samlet seg sammen i dråper og lakkfinishen fikk en overflate som kunne minne om en fotball eller golfball, så her må man være obs på å legge lakken nøye slik at det ikke blir stygg overflate. Har også benyttet meg av livstidsgarantien på en av to sensorer som jeg har kjøpt fra Tyskland. Fikk tilsendt ny med det samme uten noe spørsmål eller krav om å sende den defekte tilbake. Så de holder det de lover! Service!
Kruste Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Hvor finner jeg delenr på sensorene i EPC ? Er ganske ny på EPC så jeg er ikke helt dus med programmet ennå ? Må man av med fangerne for å skifte disse ?
slippern Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Kjøpte et dusin sensorer til en W163, fra en kar i Spania tror jeg det var.. Funket greit de
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now