Marevan Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Er dørene på eldre modeller med tynne lister, like de som har sacco-paneler? Altså, bare å bytte til likt det som er på bilen ?
Jørgen F.J Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Uten og vite det så tror jeg ikke det, saccoplatebilene er vel feste nede på dørene også? det har vel ikke biler med bare listen. Vet ikke hvordan det fungerer med facelift saccoplater.
FrodeS Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Uten og vite det så tror jeg ikke det, saccoplatebilene er vel feste nede på dørene også? det har vel ikke biler med bare listen. Vet ikke hvordan det fungerer med facelift saccoplater. Pre facelift har en list nederst også. Se på dette bildet av 300E 4maticen til SigurdB : Jeg har ikke prøvd selv, men jeg mener at saccoer også skal passe på dørene til pre facelift, muligens med unntak av aller første årsmodell, der den øverste lista ligger mer utenpå, og ikke like felt inn i døra.
Marevan Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Tusen takk for svar. Da blir det kjøp av et dørsett til en kollega
FrodeS Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Tusen takk for svar. Da blir det kjøp av et dørsett til en kollega Legg merke til at jeg ikke garanterer noe!
Marevan Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Tusen takk for svar. Da blir det kjøp av et dørsett til en kollega Legg merke til at jeg ikke garanterer noe! Jeg holder deg 100% ansvarlig om noe feiler
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now