EirikL Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Hei ! Har en feilkode på motoren min som jeg ikke skjønner noe av ... Feilkode 0E2 , Sugevenntilatormotor:aktivering,avbrudd/jordkontakt Noen som har tips til hva dette kan være? Kamfølern er defekt vet jeg, den er bestilt !
FredrikE300D Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Høres ut for meg at det dreier seg om pumpa som suger inn prøveluft fra kupeen for å kunne mer presist justere klimaanlegget best mulig?
OlaNormann Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Kjenner ikke kode og tekst, men du har en ledning som aktiverer styreenhet til kjølevifta. Den ledningen er til "sugeviftemotor ativering" Starter vifta? Lyser lampen for lavt kjølevann?
EirikL Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Vifta starter ikke nei, og lampen for lavt kjølevann lyser også! Har skiftet sensoren på ekspansjonstanken til kjølevannet, uten at det hjalp noe ..
OlaNormann Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Styreboksen ligger foran venstre forhjul bak plastikk dekslene. Ta av og sjekk kontakten. Det er sikkert noen som kan linke til denne kjente feilen hvis ikke du finner det ved å søke.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now