oleesel Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 skal hugge min 1993 280TE og skal plukke av div deler. motor, gir, diff, ratt med airbag og dashbord med airbag, varmeapparat, vindusviskermotor, dempere med nivåregulering blir plukket av, si ifra om noen trenger noen andre deler så blir de og plukket av. befinner seg i surnadal, møre og romsdal men kan sende. ta kontakt på 47611685 ved intresse
oleesel Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 bilen har 269k på telleren, og er i generelt god stand, alt av karosserideler er i ok stand utenom fremskjermer. motor er meget god. bilen har også el-takluke.
oleesel Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 alle delene som ble ramset opp er til salgs ja, bare de jeg i utgangspunktet har planlagt å plukke av. bilen er forresten blanksvart
Arne Nilsen Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Har du front fanger og varme apparat motor til bilen ? Farge ?
Marevan Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Hvorfor hugge om den er i generelt god stand? Det er jo en kjempefin bil.
oleesel Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 Hvorfor hugge om den er i generelt god stand? Det er jo en kjempefin bil. fordi den står med avskiltningsbegjær pga manglende eu-godkjenning og jeg trenger penger innen en viss dato og har ikke penger til å fikse det som er galt. pluss at jeg har lagt den ut for 7000 til salg på flere plasser men ingen viser noe intresse så da blir det hugging og delesalg
oleesel Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 Har du front fanger og varme apparat motor til bilen ? Farge ? har begge deler, men frontfangerleppa som henger nederst er ødelagt i et hjørne, ellers tror jeg fangeren er hel. bilen er svart
Marevan Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Hvor står den? Hva er feil for EU? Kanskje jeg kjøper hele om den passer meg:)
oleesel Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 Hvor står den? Hva er feil for EU? Kanskje jeg kjøper hele om den passer meg:) står i surnadal, møre og romsdal. mangler å få fikset parkbrems og fjerne et lite klistermerke i frontruta så er den eu godkjent til november 2015. må byttest girkasse og trykkakkumulatorer, men de følger med
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now