Frode Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Når en leser dette så burde MBE som tilber Mercedes få mange millioner hvert år... http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article330882.ece
Guest 2271 Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Mercedes er min religion, så jo - DEFINITIVT burde vi søke og få innvilget statsstøtte... Nå har jeg straks 100% kontroll over vår medlemsmasse også, og da slipper vi noe tull i forhold til granskninger og slikt av kontrollorgan i etterkant!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now