Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mercedes er min religion, så jo - DEFINITIVT burde vi søke og få innvilget statsstøtte...  :P

 

Nå har jeg straks 100% kontroll over vår medlemsmasse også, og da slipper vi noe tull i forhold til granskninger og slikt av kontrollorgan i etterkant!!  :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...