Hallgeir Helland Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Hei, Høyre kjørelys på min 210 har sloknet. Det begynte med blinking: lyser fint i starten men ser etterhvert at det blinker sporadisk. Så, de siste dagene har det blinket i starten og sloknet underveis. Nå tenner det aldri. Hva er typisk feil da? Selve pæren? Eller denne ballast eller tennsats saken? Jeg tok av kontakten på pæra for å se om den var svidd men den så fin ut. Original xenon ja.
tommern57 Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Bytt om pærer venstre/høyre, så ser du hvor feilen ender opp
Hallgeir Helland Posted May 4, 2014 Author Posted May 4, 2014 Feilen følger pæra, så da er saken klar. Må skaffe ny pære i morgen. Hvor burde jeg handle pære? Biltema? Autotrio? Bertel? Jeg går nesten ut fra at den er litt spesiell og at vi ikke har den på jobb.
Megaoctane Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Det er vel helt vanlige xenon pærer som du kan kjøpe fra hvor som helst. Mener 210 har D2S, eller var det D2R pærer? Har dog hatt god erfaring med Philips eller osram xenon pærer. http://www.megalys.no/categories/xenon-paerer
Hallgeir Helland Posted May 10, 2014 Author Posted May 10, 2014 Det var helt vanlige pærer ja visst. Hadde de på jobb, fikk ordnet det for noen dager siden. Takk for hjelp!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now