Jørgen F.J Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Heisann! jeg lurer på om ledningsnett som el-vindu, setevarmer, elektriske speil osv har kontakter i begge ender ? eller hvordan dette funker hvis jeg skal ta vare på ifra delebil, å muligens montere i annen bil? Er det noen forskjell på f.eks el-vinduslednignsettet på en 85mod sedan og en 90mod sedan? passer dette til og strekke ledningsnett i en 88mod coupe ? Hvordan går jeg gjennom sikkringsboksen? er den tillaget for å KAN montere ekstrautstyr, eller er det ett helt kapittel bare å få til dette? Takker så mye for svar! Mvh Jørgen.
Marevan Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Det er veldig greit å ettermontere i sikringsboksen. De andre spm vet jeg ikke noe om.
E_S Posted May 1, 2014 Posted May 1, 2014 Har ettermontert 4x el-vinduer, el-seter med minne og varmeseter i en 124. Det var egentlig ganske greit, mener å huske at om man har absolutt alle bitene av ledningsnett (viktig!!) er det nærmest plug'n play.
Jørgen F.J Posted May 1, 2014 Author Posted May 1, 2014 Takker Har komplette delebiler, men om jeg husker å ta av alt så du sier får vi se på
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now