Guest Vihovde Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Kan noen oversette det som står på denne siden ? http://cgi.ebay.de/MERCEDES-E-W-124-T-W124-KOMBI-Kofferraumwanne_W0QQitemZ320015322088QQihZ011QQcategoryZ133277QQrdZ1QQcmdZViewItem Hva betyr "Nach Norwegen -- Nicht angegeben" ? Sender ikke til Norge ? Hvorfor ikke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvar Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Nicht angegeben=ikke angitt.Det står også : "Versand nach: Europäische Union, Schweiz ".Denne selgeren sender altså bare til EU-land og Sveits,ikke så uvanlig på ebay.de.Men du kan alltids spørre selgeren om han allikevel er villig til å sende til Norge.På tysk skulle det bli noe sånt : "Hallo,ist Versand nach Norwegen möglich?".Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1049 Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Tror det gjelder fraktprisen - at den ikke er oppgitt for frakt til Norge. Sikkert en slik sak som kommer automatisk som følge av at du er registrert med adresse i Norge, og at selgeren ikke har oppgitt noen spesifikk fraktpris for dette landet. Det behøver ikke bety at han ikke selger hit, det bør du sjekke med rubrikken for "sells to" som det heter på eBay i USA, vet ikke hva det blir på tysk. Dersom det står tilsvarende "worldwide", eller Europa er inkludert der, bør du "ask seller a question" om hva shipping koster i ditt tilfelle før du byr på varen. Har gjort dette en drøss ganger (fra USA), og det er intet problem. MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Jeg har handlet med flere som ha hatt samme "teksten" og det har aldri vært noe problem, det er bare å spørre selger om hva frakten kommer på til Norge og så overføre pengene via nettbanken direkte... eneste jeg pleier å sjekke er positive erfaringer, ligger de på over 95% så nøler jeg ikke et sekund på å overføre penger, og det har gått prikkfritt til nå.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts