Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg klarer ikke legge ved link med tlf. Men det er en 500sec på finn.no til 50000 lurer litt på hva dere synes?

Han sier det kun er ett jekkefeste som må sveises.

Jeg bor i Stvgr. Så hadde satt pris på om noen i Sandefjord omr. Hadde hatt lyst å kikke på den.

Den har en sa kode 930 offroad package, hva innebærer det?

Posted

Nei.

Med såpass mye synlig rust er det høyst trolig og noe mer under der. Men dersom du er glad i å sveise så velkommen. Ta en titt på SEC'n i Noredalen så får du et visst inntrykk.

Posted

Ser bildene av den. Skal du ha en pen SEC må du regne med en totalrestaurering av karosseriet. Høyre forskjerm må byttes og det er ikke usannsynlig at dørene må skiftes. Det er rust i overkant av sidelisten. Lakken flasser, sikkert gjort dårlig arbeide i sin tid. Kan ha hatt alvorlige skader. Kanalsveising. Kan du gjøre mye selv og få tak i billige deler, er det jo morsomt å ha en slik hobby. Regn med 200000 (tohundretusen) dersom bilen skal fremstå som orginal og strøken. Dersom det er defekter i motor, elektronikk eller aggregater stiger utgiftene.

Posted

Ok, takk til dere, jeg leste en gang til igjennom annonsen nå å det står jo faktisk at det er mye rust.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...