Jump to content

Recommended Posts

Posted

Finansieringen for oppussingen av huset er i boks, og forbruksgjelden er nedbetalt iløpet av kort tid etter salget av W212'en, så var det bare å begynne å lete etter noe annet å kjøre i.

Har kjørt i en S202 en stund nå, og kona er generelt fornøyd med C klasse kontra E klassen, selv om hun hater stasjonsvogn.

Var og testet noen S204 hos forhandlere, men så falt blikket på nye C klasse, og begge falt pladask for denne...

Bestillingen ble gjort hos Erik Arnesen, og må si jeg er ble positivt overrasket over kundeservice og oppfølging!!! Fikk prøvekjøre bil i godt over 1 time selv om det var rett før stengetid, mens en annen forhandler hadde bedt meg komme neste uke fordi han skulle hjem snart og han brukte C klassen selv  :(

Ble ikke noe handel der nei.

Meget fornøyd med all kundebehandling fra start til slutt.

Valget falt på C180:

• Polarhvit (designo hvitt blir ikke hvitt nok, og myyyyye dyrere. Snakket litt med detailer "ØHN" og fikk noen gode råd)
  • AMG interiør (svart artico skinn, pianolakk og aluminium)
  • AMG eksteriør med 5 eika 18" felger
  • Panorama
  • Mørke sideruter og bakrute
  • Becker MAP Pilot
  • Burmester sorround system
  • Keyless GO start (bare startknappen)
  • Elektronisk lukking av bagasjelokk
  • Parkeringspakke med ryggekamera
  • Blind sone assisstent

IMG_2019_zps8cd11d00.jpg

IMG_2018_zpsa1d33aa3.jpg

IMG_2014_zps396aa043.jpg

IMG_2025_zpsc992fb4a.jpg

IMG_2023_zps3a7f94af.jpg

IMG_2020_zps75c9c51a.jpg

• Replies 385
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Fikk tilbudet om å hente i slutten av mai / starten av juni. Men det har jeg ikke tid til. Jobber med regnskap i en stor bedrift, og da er det umulig å være borte fra jobb siste og første uka i mnd.

Så da må vi bare vente.

Guest alexanderst
Posted

Gratulerer med deilig bil :)

Posted

Gratulerer med ny bil,har prøvekjørt en likedan bil og er mektig imponert,sånn som tingene er nå C-klasse ser så mye bedre ut enn E-klasse.

Posted

Gratulerer med bestilling ! :)

Har kjørt litt W205 i det siste, og jeg kan ikke si annet en at denne bilen setter en helt ny standard i klassen.. 8)

Du har fått med de viktigste kryssene på lista. Jeg ville personlig lagt de ekstra laksene det koster i Comand, men skjønner at det velges bort til den hinsides prisen det faktisk koster..

Når det gjelder lys, så regner jeg med du kanskje har glemt å nevne LED ILS på lista ? En bil av dette kaliberet MÅ ha dette, og det gir bilen en helt annen utstråling og eksklusivitet på veien. Og ikke minst gir det meget bra lys !  :)

Posted

Måtte ha no å kjøre med også bestilte du deg ny bil? skulle ønske jeg kunne si det...haha :P

Hva er forskjellen på ILS og bare led?

Grattis med feit bil :)

Posted

Hva er forskjellen på ILS og bare led?

ILS LED er lyd lys dette også, men smarte LED lys som justerer lysmengde og projeksjon ihht fart og veibane, lysene svinger med rattet, pluss at den har cornering lighting

Bare LED er vel LED i nær og fjernlys men uten at lysene svinger med rattet etc.

Grattis med ny bil :) Ble det leasing eller kjøp?

Denne gangen ble det leasing :)

Får prøve dette også. Pleier å passe på bilen, så hvis ikke noe uforutsatt skjer, så skal dette gå greit det her :)

Posted

Ser du har bestilt Burmester sorround system.. Du må gjerne komme med tilbakemeldinger om lyden i bilen når den er i hus!

IMHO det bedre enn det meste når det kommer til HiFi, inkl både Krell og Mcintosh.

Posted

Takk @svekro og @J-D.

Bilene deres er jo veldig fine de også. Husker jeg var sjalu på din E250 4matic, og den CLA'en som J-D fikk var jo grom som fy....

Posted

Med så flott bil i vente må du vel få oppgradert deg til "Medlemmenes biler" vel ?? Ikke ligge her På Siden  :D :D

Posted

Nattpakke var veldig fristende..... Synd at jeg har nok fått bilen min til denne blir tilgjengelig som ekstrautstyr....

Men det er i grunn kun speilhuset jeg kunne tenke meg i svart... Pleier et speilhus å koste mye?

image.thumb.jpg.1d679c52e7f420df3b24c4b5329f40ea.jpg

801551281498993337.thumb.jpg.612806c9ef6297e41cce24156f71baa2.jpg

Posted

Takk takk..

Er foliering betraktelig billigere enn nye speilhus?

Nattpakke Kan kun bestilles med AMG eksteriør:

• dark tinted rear and side windows
  • black chrome tailpipes
  • lacquered high glossy black mirror frames
  • black anodized window frames
  • high-gloss black double-slat grille

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...