Evolden Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Hei! Jeg har et problem med min mercedes benz e200 kompressor w211, md byggeår 2002. Chassi nummer; WDB2110421A152258. Jeg har en skranglelyd i bilen under kjøring.. Lyden dukker spesielt opp under gasspådrag. Det virker som det er metall som skrangler. Det første som slo meg var noen varmeskjold som ikke satt godt nok fast. Men etter mange runder under bilen, så sitter alle skjoldene som de skal. Begynner å bli tom for ideer. Noen som har vært borte i dette før? Jeg har filmet under kjøring, så man kan høre ulyden i filmen. Håper dere kan gi meg gode tips!
Jøran89 Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Se over eksosanlegget. Syns det hørtes ut som ei løs eksosklemme eller noe sånt.
Fredrik Strand Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Dunk med neven/gummihammer på eksospotter og katalisator. Veldig ofte kommer skranglelyd innenfra eksospotter. Kan også være festet til eksos som sitter ved automatkasse. Det har sprekt 2 ganger på min bil og laget forferdelig lyd. Bare og sveise dette.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now