MB211 Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Jeg skal putte hengerfeste på min bil, har tenkt til å gjøre dette selv da jeg ønsker å gjøre det så billig som mulig. Originalt blir for dyrt og jeg kjører ikke ofte med henger og heller ikke tung henger, da ser jeg det mest fornuftig å gå for noe uoriginalt sånn prismessig. jeg ser thule har en variant: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44784696 Vil bilen oppfatte at den har fått en ny "kroppsdel", ledningsnettet skal ihverfall være klargjort sånn jeg har forstått det? Hvis ikke, er dette noe de kan programmere inn i bilen på et mercedesverksted, og hva koster eventuelt det? På forhånd takk
Toalmar Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Hei Har selv en S204 hvor jeg vurderer å ettermontere hengerfeste på. Jeg ønsker å gå for originalt, men det er så. Modulen for tilkobling til min SAM i bagasjerommet skulle de ha kr 700,- for å programmere i hvertfall
Jøran89 Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Hør med www.haagen.no Kjøpte et Westfalia med ledningsnett til min w211 der. God service og veldig enkel montering. Ledningsnettet var "plug and play".
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now