Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er felgsenteret forran egentlig til 17'' ?

Hva slags innpress er det på dem?

Siterer det jeg allerede har skrevet om felgene i tråden til SECen min siden du tydeligvis ikke har lest det:

"For å gjøre en lang historie kort: Jeg bruker innerfelgene fra bakfelgene framme og kjøper nye innerfelger bak. Alle fire ytterringer er nye og i edelstål/Radinox. Ringene framme er 1,75" og bak 3,25". Resultatet blir 8,5x18" framme og 10x18" bak. Innpress tilnærmet som for AMG felgene, 19 framme og 16 bak. Dekk blir Conti SportContact 2, 235/40 framme og 275/35 bak."

Nei, felgsentrene foran er ikke fra 17" felger. De stammer fra samme settet som bakfelgene, opprinnelig dimensjon 8/9x18 et35.

Posted

Ja de passer ikke på en SEC, er det tilbake til de 3 delte AMG felgene?

Det blir din påstand, som bildene i tråden min viser passer de faktisk på bilen...Om det ser bra ut eller ikke skal du få lov til å mene akkurat hva du vil om.

Posted

Riktig, gadd ikke å lese hele tråden. Men ok, kunne ha vært interessert da de er billige, men feil innpress til A124. Hadde selv 8 og 9x18, på en SEC, og felgene foran ser helt annerledes ut (de små boltene for å skru sammen felgene var mye lengere ut, på en måte). Ser veldig annerledes ut:

029.jpg

Innpresset du har er jo perfekt til en SEC, og du får ingen felger som ser bedre ut til en SEC!!

Posted

Hvorfor skal du selge de? Syntes de var knallbra jeg!

Knut, legg merke til at jeg skriver "vurderes solgt"  :D. Begynner å venne meg til den nye looken, så tror faktisk de skal få bli på SECen inntil videre...

Posted

Riktig, gadd ikke å lese hele tråden. Men ok, kunne ha vært interessert da de er billige, men feil innpress til A124. Hadde selv 8 og 9x18, på en SEC, og felgene foran ser helt annerledes ut (de små boltene for å skru sammen felgene var mye lengere ut, på en måte). Ser veldig annerledes ut:

Innpresset du har er jo perfekt til en SEC, og du får ingen felger som ser bedre ut til en SEC!!

Det er riktig at de originale ytterringene (som var 1" så vidt jeg husker) var annerledes enn de nye. Det er noe med utformingen, de nye har en mer skrå kant. Forståelig at du trodde sentrene var 17".

Posted

Ja, mener å huske at BBS RS felgene kunne bygges om til større ytter-ring.

Solgte mine billig med bra dekk for kr.14.000,- og det du forlanger er egentlig ALT for lavt. Men folk er treige, og de samme er ofte ute å suttrer fordi det ikke er mulig å finne slike felger. Men når det dukker opp så skal de prute :-) . Forstå det den som kan.

OZ Racing Futura i 18'' er ikke hyllevare! Det vanlige er 16 og 17'' .

Posted

Ja, mener å huske at BBS RS felgene kunne bygges om til større ytter-ring.

Solgte mine billig med bra dekk for kr.14.000,- og det du forlanger er egentlig ALT for lavt. Men folk er treige, og de samme er ofte ute å suttrer fordi det ikke er mulig å finne slike felger. Men når det dukker opp så skal de prute :-) . Forstå det den som kan.

OZ Racing Futura i 18'' er ikke hyllevare! Det vanlige er 16 og 17'' .

Har også hørt at det går an å bygge om BBS RS felgene til en dimensjon større. Har tatt til etterretning at prisen er for lav  :D.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48131139&searchclickthrough=true&searchQuery=amg#resultat?keyword

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...