Byggmestern Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Hei. Jeg holder på å gå over forstillingen på W124 CE min nå, har bytte høyre å venstre styrestag, og paralell(?) staget. men jeg har fortsatt 3-4minutter med slakk, noe som sikkert ikke er noe farlig å kjøre med, men det irriterer meg enormt, jeg tenkte å bytte ut servoolje og filter i morgen, men jeg har liten tro på at dette vil utgjøre noe i forhold til slakken. Kikket litt i haynes manualen, og la meg under bilen å tittet, og ser man kan stramme snekka noe for slakk, men det så fryktelig trangt ut der? er det noe tips og triks for og stramme? vet man ikke skal strammen for mye så den kniper, og at det er links bolt.. -Byggmestern
Will Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Du har sjekket at hjelpesnekkeforinger er bra? Når det gjelder stamming av styresnekke skal skruen skues utover for at det skal bli mindre slakk. Er bare å prøve seg fram, og påse at du fortsatt har god selvoppretting når du føler du har strammet nok.
FredrikE300D Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 ikke minst bør du ha begge hjul opp fra bakken under justeringen for å sjekke kniping. Så selvoppretting etterpå. Datakort vedlagt: 46-3230.pdf
Byggmestern Posted April 25, 2014 Author Posted April 25, 2014 Du har sjekket at hjelpesnekkeforinger er bra? Når det gjelder stamming av styresnekke skal skruen skues utover for at det skal bli mindre slakk. Er bare å prøve seg fram, og påse at du fortsatt har god selvoppretting når du føler du har strammet nok. Jeg har ny hjelpesnekkeforing liggende, kan denne utgjøre slakk altså? og hvordan sjekker jeg om den er gåen?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now