Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg tenkte å sette på eksosrør-forlenger i krom på min C220 Elegance for en litt ny bakende-look..

Men ser dette kan bli litt å bal med, er det i det hele tatt mulig? Røret i seg selv er veldig kort (kor tavstand ifra selve.. potta/tanken eller hva man kaller det), og det er bøyd nedover.

Fant et bilde som viser hvordan den ser ut her:

http://img03.carview.co.jp/trade/img06/cars/1838532/13140538/japan%20car/1996+mercedes-benz+c-class/05.jpg

Er det mulig å få til..?

Posted

Hvis du er ute etter noe billig og helt okei som gir et skikkelig visuelt løft så har Biltema endestusser som du skrur på de stussene som du allerede har. På gamle biler er dette et utrolig kosmetisk løft. Kjenner flere som har kjørt i et par år med slike endestusser man skrur på, og de sitter der fortsatt :)

• 2 weeks later...
Posted

Hvis du er ute etter noe billig og helt okei som gir et skikkelig visuelt løft så har Biltema endestusser som du skrur på de stussene som du allerede har. På gamle biler er dette et utrolig kosmetisk løft. Kjenner flere som har kjørt i et par år med slike endestusser man skrur på, og de sitter der fortsatt :)

Jeg har sett på disse endestussene, men problemet her er vel at eksosrørene mine vender nedover, så om jeg skal sette på et enderør der så blir det bare rart tror jeg..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...