HolgersEN Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Etter som ryktet sier så skal det være Mercedes treff hos Lyngdal bil & Karosseri Lørdag 3. Mai. Har ikke mer informasjon om selve treffet selv. Hvis noen sitter på informasjon så post det her inne. På kvelden er vi invitert til underavdeling Lyngdal sitt hovedkvarter på Vigeland. Der skal det være festligheter, derav at det skal være en konsert denne kvelden. Ikke hos høvdingen, men i et annet territorium. Derfor...De som skal ned kan svare her JA hvis de skal, slik at o du store høvding i Vigeland kan få reservert billetter til konserten. HVEM SKAL NED??? :D
Arnfinn Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Eg e klar for tur, uten 560 e eg redd. Får ikke godkjent den før den tid så noe langtur er ikke aktuelt. Konsert eg egentlig liga holden te men e med hvis andre vil.
bska Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 det ligger an til at jobben sender meg langt til havs i slutten av neste uke så jeg må ta dag for dag
HolgersEN Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 Me kan dessverre ikke stille denne gangen. Kommer sterkt tilbake
Arnfinn Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 det ligger an til at jobben sender meg langt til havs i slutten av neste uke så jeg må ta dag for dag jobbe på "protestere på sjefen dagen"? ka e dette for någe? håbe du tar betalt i gull og diamantar
Cabcruser Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Jeg må kaste inn håndkle på festen på kvelden da barnevakta plutselig måtte avsted Men for de som vil overnatte går det nok å ta det hos Arnt. Ser jo ut som oppmøte er noe dårlig da? Billettene må henter på forhånd, det kan jeg ordne hvis det er interesse for å hå der da, men må vite hvem som skal da i løpet av ett par dager!
bska Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Det er bra Arnt, vi skal sørge for at det er noen hjemme
Arnt Posted April 27, 2014 Posted April 27, 2014 Det er bra Arnt, vi skal sørge for at det er noen hjemme Hehe, dere skal vel det 😉
T.Vårlid Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Her butter det litt imot ser jeg-jaja- da trenger ikke jeg være dritmissunelig lenger Uansett så er det jo en fin cruising tur-retur lyngdal i godt lag
bska Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Kjekt at du kjenne det nappe i dreggtauet Torstein Vi kan alltids finne på noe ekstra når du slipper fra fra skip og kjerring Får ta en runde på saken i kveld så får vi se hva det blir til i denne saken
Glenn K Eriksen Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 kan du slutta og skriva i kodar Bernt, Enigmamaskinene min e på service. Men ser det rett og slett mørkt ut for lyngdal tur?
Tor Inge Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Enigmamaskinene Ka kode e d då? Eg trudde du var så gammal at du huska enigmamaskinane til tyskerane under krigen
Arnfinn Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Det gjør han nok men må jo ha ein kode for å låsa opp koden forde. E bare Glenn som ikkje kan lesa. Me tar d i kveld Glenn
Glenn K Eriksen Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Eg kan lesa detta var en av de mindre problematiske meldingene fra Bernt.
bska Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Enigmamaskinene Ka kode e d då? Eg trudde du var så gammal at du huska enigmamaskinane til tyskerane under krigen Til opplysning#1 så er jeg født såpass sent i evolusjonen at jeg kan knapt huske når fargene kom. Til opplysning#2 så ble fargene oppfunnet etter krigen
Glenn K Eriksen Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Eg tror du blande med Farge og Radio bølger...: " Til opplysning#1 så er jeg født såpass sent i evolusjonen at jeg kan knapt huske når Radioen kom. Til opplysning#2 så ble fargene oppfunnet FØR første verdens krig "
bska Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Til opplysning #3; det året jeg ble født så var radioaktiv stråling over Norge på sitt aller høyeste - burde det ikke forklare det meste?
Frode Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Fantastisk bra lesning..!!... det året jeg ble født så var radioaktiv stråling over Norge på sitt aller høyeste ... så det er derfor vi har farger nå....hele planeten var i sort hvitt før det.. eller blander jeg med Televisjonen nå....??...
Glenn K Eriksen Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Får får finna svaret i dalen. kutte av en del av fingen te bernt og telle aldersringer. ps, det kan bli litt blod.
Arnfinn Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 E ennå litt usikkert dette men Glenn tar kontroll og bestemme før fredag om me ska på tur.
Arnfinn Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Ingen blir med på denne turen, Morten avlyste idag.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now