Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter som ryktet sier så skal det være Mercedes treff hos Lyngdal bil & Karosseri Lørdag 3. Mai. :D

Har ikke mer informasjon om selve treffet selv. Hvis noen sitter på informasjon så post det her inne. :D

På kvelden er vi invitert til underavdeling Lyngdal sitt hovedkvarter på Vigeland. Der skal det være festligheter, derav at det skal være en konsert denne kvelden. Ikke hos høvdingen, men i et annet territorium. Derfor...De som skal ned kan svare her JA hvis de skal, slik at o du store høvding i Vigeland kan få reservert billetter til konserten. :P

HVEM SKAL NED??? :D :D :D

Posted

Eg e klar for tur, uten 560 e eg redd. Får ikke godkjent den før den tid så noe langtur er ikke aktuelt. Konsert eg egentlig liga holden te men e med hvis andre vil.

Posted

det ligger an til at jobben sender meg langt til havs i slutten av neste uke så jeg må ta dag for dag

jobbe på "protestere på sjefen dagen"? ka e dette for någe? håbe du tar betalt i gull og diamantar

Posted

Jeg må kaste inn håndkle på festen på kvelden da barnevakta plutselig måtte avsted :(

Men for de som vil overnatte går det nok å ta det hos Arnt.

Ser jo ut som oppmøte er noe dårlig da?

Billettene må henter på forhånd, det kan jeg ordne hvis det er interesse for å hå der da, men må vite hvem som skal da i løpet av ett par dager!

Posted

Kjekt at du kjenne det nappe i dreggtauet Torstein

Vi kan alltids finne på noe ekstra når du slipper fra fra skip og kjerring

Får ta en runde på saken i kveld så får vi se hva det blir til i denne saken

Posted

Det gjør han nok men må jo ha ein kode for å låsa opp koden forde.

E bare Glenn som ikkje kan lesa. Me tar d i kveld Glenn

Posted

Enigmamaskinene

Ka kode e d då?

Eg trudde du var så gammal at du huska enigmamaskinane til tyskerane under krigen

Til opplysning#1 så er jeg født såpass sent i evolusjonen at jeg kan knapt huske når fargene kom.

Til opplysning#2 så ble fargene oppfunnet etter krigen

Posted

Eg tror du blande med Farge og Radio bølger...:

"

Til opplysning#1 så er jeg født såpass sent i evolusjonen at jeg kan knapt huske når Radioen kom.

Til opplysning#2 så ble fargene oppfunnet FØR første verdens krig

"

Posted

Til opplysning #3; det året jeg ble født så var radioaktiv stråling over Norge på sitt aller høyeste

- burde det ikke forklare det meste?

Posted

Fantastisk bra lesning..!!... :lol:

det året jeg ble født så var radioaktiv stråling over Norge på sitt aller høyeste
... så det er derfor vi har farger nå....hele planeten var i sort hvitt før det.. eller blander jeg med Televisjonen nå....??... 8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...