Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det hender støtt,at motoren min går litt ujevnt på tomgang,hvis jeg ruser den litt,så går den veldig tregt ned til tomgang igjen.. Jeg får den heller ikke under en liter på mila,uansett hvor pent jeg enn kjører (tilogmed langkjøring).

Det er ikke no diesellekkasjer verken fra motor,eller slanger under..

Så at under lutfilterboksen,er det luftmengde/masse måler? Kan den være problemet?

Posted

Aha,den går relativt greit,men regna med at de gjorde det med 3liter og turbo...

Den ryker ikke unormalt mye,den køler kanskje litt svart første par sekundene hvis jeg skal ha forbikjøring,men ikke unormalt mye.. Åssen kan jeg finne ut om den er no justert opp da?

• 3 weeks later...
Posted

Jeg gidder jo ikke vente ett år for og finne ut av det.. No måte jeg kan se det fysisk at det er gjort no? Vet at på f.eks gamle golfer,så er det "plombering" av justerings skrue på dieselpumpa.. Er det no lignende på denne?

Posted

Aha,den går relativt greit,men regna med at de gjorde det med 3liter og turbo...

Den ryker ikke unormalt mye,den køler kanskje litt svart første par sekundene hvis jeg skal ha forbikjøring,men ikke unormalt mye.. Åssen kan jeg finne ut om den er no justert opp da?

Det får du vel vite når den skal på eukontroll.. Går vel neppe gjennom med oppjustert pumpe

Du mener de kjører effektmåling på PKK? Eller at kontrolløren har "i ryggen" akkurat hvor godt alle biltyper bør gå?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...