v.sorheim Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Hei! Har prøvd en del nå men får ikke bort ristelyden (kommer av og til) fra dekselet over høytaleren i dashbordet (tror det er en høtaler under der ivertfall) Se bilde: Noen som har opplevd dette? Hvordan kan jeg ta ut denne "grillen"?
Tobbe Posted April 15, 2014 Posted April 15, 2014 Er "ventilation screen". På tegninger ser det ut for at enheten har skruepunkt under tempregulatorene på hver side. Dvs bak trelisten. På linken ser du nokså greit festene. http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-W211-Lueftungsgitter-Duesen-mitte-A2118300054-/110807662516
v.sorheim Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 Så det er bare å skru ut skruene å trekke den ut? Skal prøve meg på dette i kveld å se hva det er som rister! takk for svar
v.sorheim Posted April 17, 2014 Author Posted April 17, 2014 Søket litt rundt på nettet i går og fant ut hvor enkelt det var å ta ut det dekselet oppå dashen! Se bilde Har nå en plan med å lime fast gitteret som ligger under denne grillen
FrodeS Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 Er det bare å dra det løs? Har samme lyden i vår. Sitter det en høyttaler under der et sted? Jeg syns da tydelig det kommer lyd derfra i vår, og ulyden øker med volum. Vår har h/k
v.sorheim Posted April 17, 2014 Author Posted April 17, 2014 Det er bare å stikke inn et flatt skrujern ja så kommer det løst! Hjelper å ha godt arbeidslys når du gjør det Etter jeg bare tok det ut og inn igjen så har lyden (foreløpig) forsvunnet i vår bil (TAKK OG LOV) men viss den kommet tilbake så blir det nok til å lime innergrillen (du forstår hva jeg mener når du åpner å ser!)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now