Skulebollen Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Hei, skal endelig få lakkert bilen Har funnet fargekoden, ( 702 ) Dog ikke på saccopanelene.. Fann noe info bakpå panelene.. Er det der den koden skal stå? Trenger også innspill på om hvordan bilen skal lakkes. Er en 91mod. Da er vel fangerene originalt samme farge som saccopanelene? Bakfangerene var vertfall samme farge som bilen, men saccopanelene er mørkere som på bildet under. Hva tror folket? Vil det bli finere og lakkere hele bilen i samme farge? Føler det blir litt for mye med saccopanelene i samme farge. Evt. tips til en litt annen farge på saccopanelene under? Ikke så veldig glad i fargen på saccopanelene.. http://i86.photobucket.com/albums/k120/clarkz71/003.jpg H
Jørgen F.J Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Har nettop hadd samme utfordring når det gjelder fargekode på saccoplatene. Jeg har selv bil med lakk kode 702. Ringte til Mercedes forhandler og hørte om de viste, det var ikke noe problem. Koden for meg var 7176.
Skulebollen Posted April 13, 2014 Author Posted April 13, 2014 Hm.. Har du bilder av bilen din ? Veldig usikker på hvordan den skal lakkes
Jørgen F.J Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Hm.. Har du bilder av bilen din ? Veldig usikker på hvordan den skal lakkes Angående hvordan den lakkeres har jeg ikke noen anelse jeg heller. hør med ett lakkeringsverksted om de får opp noe data på fargekoden om hvordan.
Asbjørn Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Hvis du skal ha originalutførelse på sacco så må du bruke seidelglans klarlakk. Sacco er originalt utført med seidelglans klarlakk. Skulle jeg ha lakkert opp bilen min ville jeg hatt hele bilen i samme farge, med sacco i lik farge som bilen, og med vanlig klarlakk på sacco. Har sett mange som har gjort dette, og jeg synes det ser skikkelig bra ut
Skulebollen Posted April 13, 2014 Author Posted April 13, 2014 Den CE var jo pen Usikker på om fargen 702 vil kle og gå helt ned.. Vaaanskelig valg dette
Jørgen F.J Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Den CE var jo pen Usikker på om fargen 702 vil kle og gå helt ned.. Vaaanskelig valg dette Takk fo det Har hatt samme tanke med fargen helt ned, men tror ikke det passer men 702 som hovedfarge
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now