bsmercedes Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Driver nå og bytter toppakning på veteran mercedesen min. Merker nå at det er litt mere jobb på M110 En det er på M103. Har noen inne på forumet her bytten den før ? og Evt. Noen laget tråd om dette før ? Fint med innspill, bilder og erfaringer.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Har du sett i tråden om M110 motorer? Lurer på om jeg ikke linket til en som overhalte en m110 der.
bsmercedes Posted April 13, 2014 Author Posted April 13, 2014 kan ta litt bilder osv underveis. og kult du fant en tråd om M110:) Grunnen til at jeg bytter toppakning er at den lekker i alle kanter har sjekket godt etter for de pleier og lekke mellom kamhuset og toppen, min gjør også naturlig vis det men lekker også i toppakningen og simring forran veiva. så blir fullt slipesett og simring. Jeg må nesten lage egen tråd om bilen etter hvert da jeg virkelig inntereserer meg for Mercedes benz.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Hold oss gjærne oppdatert med bilder. Moro å følge med
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now