Olaf Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Jeg fant en pakistansk portal for bilsalg som også har forumer for forskjellige bilmerker, bl.a. 'Mercedes Benz & AMG Fan Club'. Det er et nettsted med veldig mange fine bilder av Mercedeser, alt fra veteraner til race, standardmodeller og diverse AMG-varianter. Det er faktisk første gang jeg har sett gatebilder av en AMG 190E 5.0. Dessverre ligger det en litt for lang 'sticky' tekst med en introduksjon til Mercedes-Benz på hver side, men etter den er det mye fine biler å se, bl.a. en god del gamle AMG 6.3 (6.8?) racebilder. Ta en titt og se hva dere synes. http://www.pakwheels.com/forums/wheels-fan-clubs/24272-mercedes-benz-amg-fan-club Jeg kan ikke dy meg, her er noe som er i tråd med vårt nordiske klima også, med teksten: 'I'd love to see how they restore this baby...' Med vennlig hilsen, Olaf
Thomas Madsen Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Litt rustsveising og stålplast så blir den så god som ny
Jørgen F.J Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Litt rustsveising og stålplast så blir den så god som ny Kansje skifte plugger i tillegg, for sikkerhets skyld =)
Wicky Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 VW gutta restaurerer jo biler i verre tilstand enn den der... Pakistanske nettsider <3
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now