Ståle Mathisen Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Heisann. Hadde et lite uhell etter at jeg fikk en "mekaniker" til å montere nye luftfjærer på bilen min. Den ene belgen hadde blitt montert skeivt. Som førte til en liten rift på 1,5x1mm. Jeg tok ut luftfjæra og strippa den. Fant riftet og brukte 2 komponents elastisk epoxy som egentlig er ment til å lappe gummibåter med. Lot det tørke/ herde i ca 1 døgn før jeg monterte fjæra tilbake på bilen. Det virker som at dette hjalp. Bilen står fortsatt uten å ha segge 1mm. Men har bestilt stålfjær konverteringskitt fra arnott, så jeg skal aldri mere plages med luftfjærene 😁😁😁👍
Wicky Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Men nå som duhadde fiksa det...hvorfor skal du fjerne nivåreguleringa da? Den er jo digg å ha når man laster bilen tungt...?
Ståle Mathisen Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Jeg tenkte å ha stålfjærene liggende til eventuelt neste gang det blir problemer med luftfjærene 😊👍
Ståle Mathisen Posted April 11, 2014 Author Posted April 11, 2014 Bilder av luftfjæra før liming og etter
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now