Dani mb Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Nå har Geländewagen eksistert i mange mange år, med facelift etter facelift, oppgradering etter oppgradering og ble solgt enda mer av. Mercedes har sagt at den kommer til å pensjonere seg etter noen år. Men kan det bety at Mercedes vil lage en NY utgave av denne boksen? Det har ikke vært noe særlig snakk om det, men fant noen bilder for de som vil se hvordan en hverdags G wagen ville se ut idag
Hallgeir Helland Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Den er jo tøff på mange måter den der, men jeg har vanskelig for å forestille meg at Geländewagen, som den ser ut i dag, forsvinner i overskuelig fremtid.
Thomas Madsen Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Den så helt jævelig ut var mitt førsteinntrykk...
KennethJ Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Jeg lurer på hvor mye de måtte betale koreanerne for å få bruke det designet..
Davor Posted April 10, 2014 Posted April 10, 2014 Ssang Yong ringte nettopp, dem ville ha design til sin bil tilbake.
Bjørn Vedø Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 Nei og nei... G-Wagen SKAL vere firkanta ER så enig med deg... Likte ikke i det heletatt denne designet. Ser ut som di har liksom kasta på deler fra forskjellige Mercedes modeller på en chassi som ligner fælt på VW Tiguan.... Skrekk å gru...
ClasT Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 Dette er vel ikke offisielle bilder fra mb? Noen som har leka seg litt i photoshop. Så trenger ikke deppe av de bildene her..tenker nå jeg.
Dani mb Posted April 11, 2014 Author Posted April 11, 2014 Dette er vel ikke offisielle bilder fra mb? Noen som har leka seg litt i photoshop. Så trenger ikke deppe av de bildene her..tenker nå jeg. Ingen grunn til panikk det er kun fantasi med en som kan litt data...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 12, 2014 Posted April 12, 2014 Hvorfor endre på G, la den heller være. Det er et ikon som ikke behøver å endres på. Vi har jo andre suv biler vi kan velge i. Er det ut 2016 G blir produsert?
S-MO Posted April 12, 2014 Posted April 12, 2014 Artig å lage Led-stripene i hovudlysa om til ein "G" då...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 5, 2015 Posted May 5, 2015 Ser ut til at dem fortsetter å produsere ikonet Hvor mange ganger har man ikke annonsert at det snart ville være over og ut for den ærverdige G-en fra Mercedes-Benz, opprinnelig fra Steyr-Daimler-Puch? Vel, nå fornyes den nok en gang. Les hele saken her
Simen Malerbakken Posted May 11, 2015 Posted May 11, 2015 Bildene ser ut til å være en manipulasjon av gamle GLK, det er en helt annen bil enn en G. Med den nye modelltilpassningen til Gelände bilene til Mercedes-Benz er det enda tydeligere at en eventuell erstatter for G blir en helt annen bil enn de man ser i GLA, GLC, GLE, GLS modellene. Dette er lavvektsbygde biler med klassetilhørighet. G er ikke tilhørende noen av de stereotype klassene, og heller ikke en lavvektsbygget bil, (Det er en rammebil) og noe av betingelsene for å være så kompromissløs i terrenget er jo nettopp konstruksjon over rammen. En lavvektsbygget bil vil ha mer vridning i karroseriet enn en rammebil, det er ganske naturlig. Det kan jo hende de velger å prøve på å lage en monocoqu av en bil neste gang, men jeg tipper at vi får se dagens G i ulike variasjoner i overskuelig fremtid. Muligens blir den litt strekt, og får noen mer plastdeler for å bedre beskytte fotgjengere men å lage den som en photoshoppet GLK det tror jeg er lite trolig.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now