mosteen Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Da hentet jeg den "nye" konebilen i dag, skikkelige bilder og option list kommer etter detailing. Så da er "prosjekt stjerne" på god vei fullført. Husholdningen er nå satt opp med to obsidiansorte godvogner med AMG optik Litt trist å levere inn A8'en i dag, den trofaste oljebrenner-V8'ern har jeg hatt siden 2006 og kjørt fra 69kkm til 240kkm med. Men men, alt har sin tid.
Megaoctane Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Gratulerer. To fine biler.... Kunne vi få flere bilder? Gjerne før og etter og under detailing... skal du gjøre det selv, eller legge ut jobben for noen på detailersclub.no?
mosteen Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Takk gutter, det er Reidar Talset / Talset Autocare som skal ta begge bilene. Han legger ut show & shine på detailersclub. Men, de beste bildene havner her
mosteen Posted April 10, 2014 Author Posted April 10, 2014 Takk takk Ja, kona er veldig fornøyd, fikk kobla opp iPhonen hennes og putta 600+ 80'talls låter på iPod Mini i hanskerommet, så var hun hjemme
mosteen Posted May 5, 2014 Author Posted May 5, 2014 Reidar Talset / Talset Autocare har gjort en kjempejobb med ML'en. Se Show & Shine tråd over på Detailersclubs forum: http://www.detailersclub.no/forum/topic/20386-s-s-2011-mercedes-ml-300-cdi-4-matic/
Megaoctane Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Speilblankt er vel det rette uttrykket i denne sammenheng... Hver gang jeg ser en så fin og ren svart bil, angrer jeg på at jeg bestilte en hvit W205...
mosteen Posted May 5, 2014 Author Posted May 5, 2014 Hvit er superfint syns jeg, hadde CL'en vært hvit hadde det vært vilt... Kanskje et folieprosjekt brewing
ClasT Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Særlig når det er en mercedes som blir detailet:) Ja, leser kun de
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now