Guest djupvik Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 hei folkens! Noen som har satt inn slike før? fikk cromeringene mine i dag:) men, hvordan i helsige får jeg ut instumentpanelet? skal det bare dras ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Hjelper litt å fortelle ossen bil det er. De MB'ene jeg har vært borti, dras det bare rett ut. Ta vekk plata under rattet og se om du for stukket en hånd opp og bak instrumentet og dytt det ut den veien. Går ikke det må du enten lage deg verktøy ved hjelp av et par eiker f.eks. eller kjøpe hos BOS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest djupvik Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 det er en w124. 85'. har tatt bort plata under der ja, vansklig å komme til oppi der.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 230cedavid Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 på denne siden viser de deg hvordan det gjøres.. www.mercedesshopen.com... er sikkert likens på w124... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 hei folkens! Noen som har satt inn slike før? fikk cromeringene mine i dag:) men, hvordan i helsige får jeg ut instumentpanelet? skal det bare dras ut? Det skal bare dras ut. Dra det ut så langt du får til med fingra, ta en passelig tynn spiker, bøy en U på den, stikk den inn mellom luftedyse og dash, vri den 90 grader, og dra ut med ei tang. Vær forberedt på å måtte ta i litt. Dra ut instrumenthuset såpass at du får inn ei hånd bak. Skru ut speedometerwiren, og dra det lenger ut. Det er en del ledninger du må løsne, deretter er det bare å plukke det rett ut og demontere. Quite simple Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest djupvik Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 takker for tips Jeg bare tok ut høytaleren og presset det ut derifra.. men SELFØlgelig.. så ser det ut som at den gjennomsiktige plasten som sitter foran intstumentene , er limt fast i i huset.. så jeg får "("&%"/% ikke inn ringene.. noen som vet om det er noen forskjell på w124 85'>mod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest djupvik Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 vel, fikk det til.. måtte bare bryte opp plasten.. og lime den på nytt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 vel, fikk det til.. måtte bare bryte opp plasten.. og lime den på nytt Det hørtes da dramatisk ut. Da jeg ettermonterte utetemp, var jeg uheldig og mistet noe neddi foran metrene. Da skrudde jeg bare opp en haug med skruer for å "kløyve" enheten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts