Jørgen F.J Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Heisann, som overskrifter sier, så lurer jeg på hva som passer best/ser best ut på c124 preface. noen som vet hvordan denne ser ut på preface? dette er vel gen 3? http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-MB-w124-c124-e-class-front-bumper-amg-3-style-tuning-part-/321368816189?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ad312fa3d Mvh Jørgen
Asbjørn Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Skal du ha et tidsriktig look så går du for Amg Gen I. Bildet i førstepost er Gen II. Dette er riktig for pre-face Hvis du likevel vurderer å smelle på en Gen 2 på en preface bil så kan vel resultatet minne om dette: Bilen på bildet har en litt dårlig kopi av AMG Gen 2 frontfanger, men det bør jo gi et lite bildet av hvordan det kan bli
Jørgen F.J Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 å huffåhuff! Tror nok jeg satser gen 1 hvis jeg kjøper! Noen som har erfaring med ¨Duraflex¨ Fangere?
Asbjørn Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 å huffåhuff! Tror nok jeg satser gen 1 hvis jeg kjøper! Noen som har erfaring med ¨Duraflex¨ Fangere? Har ingen erfaring, men jeg var i dialog med Lassen på forumet da jeg vurderte kopi-Gen 2 frontfanger i Duraflex på min 94 E220 La det fort fra meg når jeg ble fortalt det var dårlig passform, manglende fester, manglende detaljer og småplukk osv. Så det er ikke akkurat helt ren delebytting, men om du er nevenyttig, handy og kreativ så bør det vel gå fint
Jørgen F.J Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Jaokei, takk for tipset ang duraflex =) Men er det noen andre kjente merker som har bra passform, som ikke kåster skjorta ?
Jørgen F.J Posted April 8, 2014 Author Posted April 8, 2014 Ingen som kjenner til flere merker? rimelig+bra passform
Bragvin Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Har du sjekket prisen for delene på ebay? Har selv handlet mye deler der til mine mercedeser, da spes fra UK og Tyskland.
Jørgen F.J Posted April 8, 2014 Author Posted April 8, 2014 Har du sjekket prisen for delene på ebay? Har selv handlet mye deler der til mine mercedeser, da spes fra UK og Tyskland. Joda har skjekket litt rundt, men det er jo ett hav av sorter og jallagreier , har ikke noe særlig lyst å bygge om hele støtfangeren for at den skal passe =) derfor lurer jeg på om noen har erfaring med forskjellige merker.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now